گزارش شورای طیور بریتانیا در سال 2023؛مصرف آنتی بیوتیک رو به کاهش است.

avimehrclinic-antibiotic-resistance

شورای طیور بریتانیا گزارش نظارت بر آنتی بیوتیک 2023 خود را در ابتدای سپتامبر منتشر کرد و جزئیات عملکرد صنعت را از زمان تأسیس Stewardship در سال 2011 به عنوان یک استراتژی برای استفاده مسئولانه از آنتی بیوتیک ها در بخش گوشت طیور بریتانیا ارائه کرد.

ریچارد گریفیتس، مدیر اجرایی BPC گفت:

“استفاده ایمن و مسئولانه از آنتی بیوتیک ها از سال 2011 توسط صنعت گوشت طیور در اولویت قرار گرفته است. مدیریت آنتی بیوتیک BPC ما شاهد توقف برنامه های پیشگیرانه معمول بوده و مصرف کلی آنتی بیوتیک نزدیک به 80٪ کاهش یافته است.

در جوجه ها، مصرف آنتی بیوتیک در حال حاضر 14.05mg/pcu است – کاملاً زیر هدف RUMA 25 mg/pcu. در بوقلمون ها، رقم فعلی 41.07 mg/pcu است که دوباره به راحتی در داخل هدف RUMA 50 mg/pcu است. در هر دو مورد، این کاهش بسیار زیادی در مصرف آنتی‌بیوتیک از 48.75 میلی‌گرم بر pcu و 219.51 میلی‌گرم بر pcu ثبت شده در جوجه‌ها و بوقلمون‌ها در سال 2014 است.

با نگاهی دقیق تر به استفاده از آنتی بیوتیک های بسیار مهم (CIA)، این گزارش خاطرنشان می کند که مدیریت آنتی بیوتیک BPC از دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی پیروی می کند و اضافه می کند که صنعت گوشت طیور بریتانیا از بالاترین اولویت CIA فقط به عنوان “آخرین راه حل” استفاده می کند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *